17/10/2019

Service

Design

dla marketingowców #4

Przykłady, narzędzia
& networking i dobra zabawa!

Serwityzacja, wzrost oczekiwań klientów, cyfryzacja usług sprawiły, że coraz częściej zastanawiasz się jak zapewnić jak najlepsze doświadczenia użytkownikom przy jednoczesnej efektywności ich świadczenia? Zastanawiasz się jaki wpływ na usługi ma infrastruktura, komunikacja, ludzie? Przyjdź i dowiedz się jak zaprojektować usługę i lepiej dopasować ją do potrzeb Twoich klientów. I przekonaj się, że Service Design to nie to samo co Design Thinking.

Szczegóły

Będzie prezentacja, będzie praktyka, będzie case study.

ANIOŁ WYDARZENIA

Piotr WOJCIECHOWSKI

Założyciel i szef FUZERS (www.fuzers.com), agencji service design wspierającej firmy i sektor publicznych w projektowaniu usług i doświadczeń skupionych na potrzebach klientów. Trener Service Design akredytowany przez międzynarodową organizację Service Design Network (SDN). Współzałożyciel polskiego oddziału SDN (www.servicedesign.pl). Wykładowca na kierunku "Projektowanie usług" na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Inicjator i organizator jednej z największych konferencji typu TEDx w Polsce - TEDxLublin, a także jeden z europejskich ambasadorów TED oraz programu TEDx. Pierwszy Polak, który otrzymał stypendium TED oraz Fundacji Billa i Melindy Gates za zaangażowanie w rozwój idei TEDx. Absolwent Psychologii w Zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET.