21/11/2019

Story-

telling

struktury, techniki, narzędzia #5

Dlaczego przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim?

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu Marketingowe Tłuste Czwartki, podczas którego dowiesz się, w jaki sposób stworzyć historię, która będzie porywać za sobą słuchaczy i będzie miała realny wpływ na Twój biznes.

Szczegóły

Będzie prezentacja, będzie praktyka, będzie case study.

ANIOŁ WYDARZENIA

Paweł TKACZYK

Jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: "Zakamarki marki", "Grywalizacja" oraz "Narratologia". Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej - poza Comic Sans - formie.